Zalety gadżetów dla firm – bidony z logo
14 lipca 2022Promocja naszej firmy powinna być przemyślana. Nie ma nic gorszego jak inwestować w coś, co nie przynosi zysków w skali krótko bądź długoterminowej. Są to kolejne zmarnowane pieniądze, które co gorsza nie wrócą. Dobrym rozwiązaniem jest inwestycja w ciekawe gadżety, które pozwolą na wypromowanie marki. Jednym z tego typu przykładów są bidony, więc chcąc powiedzieć o nich więcej, zachęcamy do lektury poniższego tekstu.
Bidony z logo to ogromna przestrzeń do ekspozycji marki
Zainwestowanie w gadżet, jakim są bidony jest naprawdę dobrym pomysłem. Przede wszystkim jego konstrukcja sprawia, że w prosty sposób można wyeksponować logo marki. Korzystając z bidonu mamy go przed oczyma, a biorąc pod uwagę, że jest on sporych rozmiarów, to trudno nie przebić się do świadomości klienta. Jeżeli chcecie podarować klientowi kreatywny, ale zarazem praktyczny gadżet, to bidony z logo będą świetną opcją.
Inwestycja w taki bidon to niemały koszt, aczkolwiek trzeba powiedzieć, że możecie zdecydować się na tańszy produkt Baseline Plus 500 ml z wieczkiem sportowym czy butelkę z recyklingu pokazując troskę o przyrodę, ale też i aluminiową butelkę sportową, która już będzie odrobinę droższa, ale zarazem i bardziej prestiżowa.
Bidony z logo to praktyczny prezent
Obecnie sporo osób trenuje, chodzi na siłownię i dba o swoje ciało w różny sposób. Jednym z elementów jest suplementacja, więc często zdarza się takim termosie przechowywać różnego rodzaju napoje zawierają witaminy. Bidony z logo, które klient będzie zabierać na siłownię czy w inne miejsce publiczne będą zatem świetną formą marketingu i sposobem ekspozycji marki.
Bidon jako prezent jest więc praktycznym prezentem i tylko pokazuje, że nie trzeba daleko, by stworzyć coś kreatywnego, co dodatkowo wypromuje naszą markę. Jest tak wiele wzorów oraz rodzajów, że z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie
Tutaj znajdziecie stronę oferującą różne ciekawe gadżety z logo.